Betaling

Klinik Rungsted modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA
Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når
varen afsendes.

Alle beløb er i DKK og inkl. moms.

Klinik Rungsted bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Dette betyder, at dine kortinformationer ikke kan aflæses.

Levering

Vi leverer med GLS. Ordrer lagt inden kl. 12.00 på hverdage sendes samme dag.
Køb efter dette tidspunkt sendes førstkommende hverdag.

GLS leverer typisk indenfor 2-4 hverdage. Der kan forekomme længere leveringstider ved højtider.

Du modtager et Track & Trace nummer, og får besked, når varen er leveret.

Fragten koster DKK 50,00. Der er gratis fragt ved ordrer over DKK 1000,00.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret
gælder for fejl/mangler i produktet. Reklamationen gælder ikke fejl eller
skader opstået ved forkert anvendelse af produktet.

Når du modtager det købte, bør du undersøge det købte og straks underrette Klinik Rungsted, hvis du skulle finde fejl eller mangler.

Klinik Rungsted dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Henvendelse og reklamationer sendes til:

Klinik Rungsted
Pennehave 15, st. tv.
2960  Rungsted Kyst

Refusion

Hvis der er aftalt refusion skal der fremsendes bankoplysninger.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren, og du skal selv afholde returneringsomkostningerne.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@inj.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Varer undtaget fra fortrydelsesret

Hvis du har købt hudplejeprodukter, mister du din fortrydelsesret, hvis:

  • emballagen er brudt eller produktet er taget i brug. Er dette tilfældet, kan vi af sundheds- og hygiejnemæssige årsager ikke tage produkterne retur plombering er
    brudt
  • hvis du har håndteret produktet anderledes, end du ville gøre i en fysisk butik

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden
håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og
den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde,
som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage
til:

Konkurrence- og
Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: info@inj.dk